اخبار آذر 86 - تیم تخصصی ریاضی امید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

ساعت هشت صبح روز بیست و هشتم آذر ماه است. روزیست که به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه مراسمی در دانشگاه ترتیب داده شده و از جناب آقای دکتر گنجی ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز دعوت شده است در این مراسم حضور یابند. این بار سوم است که مقرر شده دکتر گنجی در این مرکز حضور یابند. امیدواریم این بار مشکل خاصی برای ایشان رخ ندهد تا بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

یک سوال: چرا مراسم روز وحدت دانشگاه که در تقویم 27 آذر ماه قید شده است 28 برگزار می شود؟

جواب من: از آنجا که روز دانشجو (16 آذر) یک روز قبل یعنی 15 آذر برگزار شد خواستیم با برگزاری روز وحدت با یک روز تاخیر جبران مافات کرده باشیم.

جواب ریاست دانشگاه: روز مذکور(27آذر)‏دانشگاه آزاد به این مناسبت مراسم برگزار کرده بود و طلاب و مسئولین شهر در آن مراسم حضور داشتند.

نتیجه : به نظرم جواب بنده منطقی تر بود.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط رافق مجتهدزاده خیاوی در چهارشنبه 86/9/28 و ساعت 8:3 صبح | نظرات دیگران()

    در پی سهمیه بندی بنزین چای در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر جیره بندی شد.
    زین پس در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر روزانه فقط سه مرتبه چای توزیع خواهد شد. البته انجمن های علمی از این امر مستثنی بوده و هیچ کدام از اعضای انجمن های علمی که این روز ها پس از اجرای مراسم روز دانشجو مشغول آماده کردن مقدمات برنامه ویژه روز وحدت حوزه و دانشگاه هستند و به صورت تمام وقت در دانشگاه فعالیت می کنند مجاز به استعمال چای آبدارخانه نخواهند بود.
    التبه انجمن علمی پیشنهادی دریافت کرده مبنی بر اینکه با تهیه یک فلاکس برای انجمن مشکل تشنگی را حل نمایند چای مورد نیاز خود را در فلاکس تحویل بگیرند؟؟؟؟



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در جمعه 86/9/23 و ساعت 4:28 عصر | نظرات دیگران()

    سلام.
    دکتر گنجی نیز انجام کارهای مهمترشان را به حضور در دانشگاه ترجیح دادند و به خاطر برگزاری یک جلسه در استانداری اردبیل، علیرغم قولی که داده بودند خود را از حضور در مرکز مشگین شهر معذور دانستند و به جای خود دکتر خوش طینت (معاون اجرایی استان) را به مراسمی که حتی به پیشنهاد خود ایشان یک روز زودتر از روز دانشجو ( 15 آذر) برگزار شده بود فرستادند.
    ایشان در توجیه غیبت خود در دانشگاه ذکر کرده اند که در جلسه استانداری، در صورت عدم حضور ایشان، دانشگاه پیام نور متحمل ضرر مالی قابل توجهی می شده است. درست! اما پس قول و قرار چه می شود؟
    انتقاد مهمتری که به ایشان وارد است این که در صورتی که ایشان به حضور خود در این مرکز اطمینان نداشتند چرا برگزاری مراسم 16 آذر را در روز 15 آذر خواستار شدند؟ جوابی که به ذهن ما می رسد این است که ایشان مایل بودند روز 16 آذر در مراسم دیگری حضور یابند...
    و دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر که یک بار نیز با بدقولی دکتر عل یاحمدی مواجه شده بود برای بار دوم متحمل عواقب بدقولی ایشان می شود. به گونه ای که تعداد زیادی از اعضای فعال انجمن دیگر حاضر به همکار ی در برگزاری مراسمات ویژه نیستند.
    حال ایشان قول داده اند که در روز 27 آذر (روز وحدت حوزه و دانشگاه) در این مرکز حاضر شوند.
    به امید دیدار دکتر گنجی ....



  • کلمات کلیدی : ریاضی
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در پنج شنبه 86/9/22 و ساعت 3:0 عصر | نظرات دیگران()

    علی رغم دعوت ریاست دانشگاه و نیز تشکلهای علمی دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر از جناب آقای علی احمدی ریاست دانشگاه پیام نور کشور دکتر علی احمدی این دانشگاه را لایق ندانسته و در ساعات پایانی از حضور در دانشگاه مشگین شهر امتناع کردند. این در حالی بود که دانشگاه مهیای پذیرایی از ایشان شده بود و حتی سالن دانشگاه آماده شده بود و سیستم صوتی و تصویری آماده بود. در هر صورت ....
    اما جناب آقای دکتر گنجی ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل قول مساعد دادند تا در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه مشگین شهر برگزار خواهد شد حاضر شوند و ما امرز خود را مهیای پذیرایی از ایشان کرده ایم.
    امیدواریم به احترام همجواری ایشان در این مرکز دانشگاهی حضور یابند.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در چهارشنبه 86/9/14 و ساعت 10:27 عصر | نظرات دیگران()

    اردوی زیارتی سیاحتی مشهد برگزار شد. کاروان اعزامی در قالب دو اتوبوس در تاریخ 2/09/86 راهی مشهد مقدس شدند. از نکات مثبت قابل توجه این اردو عدم حضور خاله، دختر خاله، عمه، عمو و .... کارمندان بود که قاعده اردوهای سالهای گذشته نادیده گرفته شده بود. ضمنا از اهالی خانواده و همسایگان محترم رانندگان محترم تر نیز خبری نبود و دانشجویان توانسته بودند امسال به مشهد مقدس اعزام شوند.( سالهای گذشته کارمندان و خانواده محترم ایشان صندلی ها را پر می کردند). از دیگر نکات مهم دیگر حضور فقط دو کارمند به عنوان سرپرست اردو بود که با اعتماد ریاست دانشگاه به اعضای انجمن های علمی، این افراد اردو را اداره نمودند و برای اولین بار بود که اعضای انجمن های علمی مشمول تخفیف می شدند.
    محل سکونت دانشجویان یک هتل با امکانات رفاهی مناسب بود که در پایان سکونت در هتل طی مراسمی شورای دبیران انجمن های علمی از مدیریت هتل آرامش، آقای شجاعی تشکر و قدردانی کرده و لوح تقدیری به ایشان تقدیم نمودند.

    تنها اشکال اردو رانندگان اتوبوس ها بودند که به علت عدم هماهنگ با مسئول کاروان ( آقای موسوی) مشکلات عدیده ای را به وجود آورده و باعث از دست رفتن وقت دانشجویان شدند. امید است در سالهای آتی ضمن اینکه رانندگان توسط مسیول کاروان انتخاب شوند از اعمال سلیقه های شخصی و فامیل بازی ممانعت به عمل آمده و برای مثال همچون این اردو، اتوبوس فامیل آقای بیرامی (مسئول آموزش) به کاروان تحمیل نشود. 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط رافق مجتهدزاده خیاوی در جمعه 86/9/9 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
    شورای دبیران انجمن علمی در اقدامی کم سابقه از ریاست دانشگاه پیام نور جناب آقای دکتر علی احمدی دعوت نمودند تا در مراسمی که دانشجویان این مرکز به مناسبت حضور ایشان در شهرستان مشگین شهر ترتیب داده اند شرکت نمایند. دکتر علی احمدیظاهرا ایشان نیز موافقت نموده و حوالی ظهر در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر حاضر خواهند شد. اطلاعات برگزاری مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط رافق مجتهدزاده خیاوی در پنج شنبه 86/9/1 و ساعت 1:22 صبح | نظرات دیگران()

    بیانیه تشکلهای دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر

    با سلام؛

    واضح است که دانشجو به عنوان فرهیخته ترین قشر اجتماع در هر برهه ای از زمان آگاهانه و منطقی عمل نموده و دانشجوی مسلمان و ایرانی در تجربیات چند ساله خویش آموخته که مطالبات خود را چگونه عنوان کند و اعتراضات خود را در قالب هایی متناسب با شأن دانشجو اعلام می کند. فلذا نشر خبر تشنج در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر در پی اعتراض به کیفیت غذا نشان می دهد که عاملین مغرضی در پی تحصیل اهداف نامشروع خویش اقدام به خبر سازی نموده اند.
    تشکلها، انجمن های علمی و نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر بدینوسیله مراتب اعتراض خود را نسبت به خبر درگیری دانشجویان دانشگاه در اعتراض به کیفیت غذا اعلام نموده و آنرا قویاً تکذیب نموده و نیز هرگونه حرکتهای موذیانه در جهت تخریب وجهه ریاست جدید دانشگاه و دانشجویان و جو دانشگاهی را محکوم می نمایند.
    امید است خبرگزاریها زین پس نسبت به صحت اخبار و موثق بودن منبع خبری دقت بیشری مبذول فرمایند.

    برای مشاهده بیانیه اینجا کلیک کنید.



  • کلمات کلیدی : ریاضی
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در دوشنبه 86/8/21 و ساعت 1:3 عصر | نظرات دیگران()
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روشهای انتگرالگیری
    تیم تخصصی ریاضی امید
    ریاضیات و عملیات نظامی
    طنز توابع
    تست ریاضی روانشناسانه
    گرایشهای ریاضیات کاربردی و محض
    وضعیت شما در کلاس چطوره؟
    مشاهیر ریاضی
    هرگز نمی توان همه چیز را ثابت کرد
    چرا باید ریاضی بخوانیم؟
    نوار موبیوس
    قوانین مورفی:
    اعجاز قرآن و شگفتی عدد 19
    مطالب مفید وبلاگ اینجاست
    رشته دانشگاهی ریاضی
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    بالا