اخبار اردیبهشت 86 - تیم تخصصی ریاضی امید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

سلام به دانشجویان عزیز.
امتحانات رسید و ما هنوز اندر خم یک کتابیم. امیدوارم شما همه کتاباتون رو دوره کرده باشید. واسه ما که نیم دور هم آرزوست. پس ما میریم و شما بمونید با این وبلاگ. هر کسی خواست وبلاگ رو آپ کنه تو بخش نظرات وارد کنه. من نظرات رو چک می کنم. بالاخره هر گلی زدید به حیاط خونه خودتون زدین.

فعلا تا پایان امتحانات خداحافظ.



  • کلمات کلیدی : خدمات
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در یکشنبه 86/3/6 و ساعت 2:28 عصر | نظرات دیگران()

    با خبر شدیم که اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه پیام نور ساری در جاده ساری-کیاسر با یک دستگاه کامیون تصادف کرده و متاسفانه چهار تن از دانشجویان فوت شده اند.

     

    فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: انحراف به چپ راننده کامیون و خواب آلودگی وی سبب ایجاد حادثه و مرگ پنج نفر از سرنشینان اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه پیام نور ساری شده است.

    سرهنگ کیوان پور با بیان این مطلب افزود : این حادثه در ساعت  16 و 30 دقیقه  پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه  درکیلومتر 35 جاده کیاسر به ساری، تقاطع پل تاکام  و 250 متر بعد از پل خرچنگ، در حال برگشت از کیاسر به وقوع پیوست.

    وی اضافه کرد : راننده کامیون خواب آلود بوده که با برخورد با اتوبوس حامل دانشجویان سبب فوت 4 دانشجو و راننده اتوبوس شد.فرمانده پلیس راه استان، تعداد متوفی را 5 نفر اعلام کرد و افزود : حال یک نفر از پرسنل دانشگاه پیام نور که مسئول روابط عمومی و سرپرست دانشجویان بوده نیز وخیم گزارش شده است.
    مرکز اورژانس 115 مازندران اسامی متوفی را به شرح ذیل اعلام کرد: بابک عسگری (دانشجو)، هادی رضوی (دانشجو)، محمد علی امینی (دانشجو)، سامره نیکبخت (دانشجو) و رضا سرویری (کمک راننده).

    ابوطالب شفقت استاندار مازندران نیز به همراه فرماندار ساری و مسئولین محلی شهرستان ساری، ساعت یک و 30 دقیقه بامداد جمعه از بیماران مصدوم دانشگاه پیام نور ساری عیادت کردند. شفقت در این دیدار از مسئولین بیمارستان های فوق خواست تا آخرین اکیپ های پزشکی را برای مداوای بیماران مصدوم و حادثه دیده مجهز کنند.

    استاندار مازندران در ادامه از مسئولین وزارت علوم خواست تا تمامی امکانات را برای مداوای دانشجویان فراهم کنند.

    لازم به ذکر است از 15 دانشجوی صدمه دیده ، 2 نفر در بیمارستان خصوصی شفاء و 13 نفر دیگر در بیمارستان دولتی امام خمینی (ره) ساری بستری شده است..

    دانشجویان زخمی سریعا به بیمارستان های شفاء، مهر و امام خمینی ساری منتقل شدند و برخی دانشجویان نیز به صورت سرپایی مداوا شده و به خانه های خود بازگشتند.

    این دانشجویان در رشته زمین شناسی دانشگاه پیام نور ساری تحصیل می کنند و به سرپرستی دکترمختارپور عازم سفر علمی شده بودند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یاد آور شد: استادی که همراه دانشجویان بوده به دلیل نیاز به جراحی به بیمارستان دیگری منتقل شده است و یکی از کارمندان دانشگاه نیز که در این اردو حاضر بوده در کما بسر برده و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.

    از 15 دانشجوی صدمه دیده ، 2 نفر در بیمارستان خصوصی شفاء و 13 نفر دیگر در بیمارستان دولتی امام خمینی (ره) ساری بستری شده است.

    فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: انحراف به چپ راننده کامیون و خواب آلودگی وی سبب ایجاد حادثه و مرگ پنج نفر از سرنشینان اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه پیام نور ساری شده است.

    سایت دانشجویان ریاضی مشگین شهر، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این عزیزان و جامعه دانشگاهی از خداوند تبارک و تعالی آرزوی صبر برای همه بازماندگان این حادثه بویژه خانواده‌های دلسوخته را دارد.



  • کلمات کلیدی : خدمات
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در یکشنبه 86/2/23 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روشهای انتگرالگیری
    تیم تخصصی ریاضی امید
    ریاضیات و عملیات نظامی
    طنز توابع
    تست ریاضی روانشناسانه
    گرایشهای ریاضیات کاربردی و محض
    وضعیت شما در کلاس چطوره؟
    مشاهیر ریاضی
    هرگز نمی توان همه چیز را ثابت کرد
    چرا باید ریاضی بخوانیم؟
    نوار موبیوس
    قوانین مورفی:
    اعجاز قرآن و شگفتی عدد 19
    مطالب مفید وبلاگ اینجاست
    رشته دانشگاهی ریاضی
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    بالا