اخبار مهرماه 86 - تیم تخصصی ریاضی امید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: جمعه 103 فروردین 31

به دلیل عدم اجابت مطالبات شورای دبیران، انجمن علمی ریاضی کلیه فعالیت های خود را اعم از علمی و فرهنگی موقتاً تعطیل می کند.

در پی جلسات متعددی که اعضای شورای دبیران با ریاست دانشگاه ترتیب دادند مقرر شد تعدادی از خواسته های شورای دبیران محقق شود. اما پس از گذشت حدود 10 روز از جلسات مذکور هنوز هیچ کدام از مطالبات محقق نشده و متعاقبا کلیه تشکل های دانشجوی در حال امضای استعفای دسته جمعی هستند. انجمن علمی ریاضی نیز در جهت حمایت از شورای دبیران کلیه فعالیت های خود را متوقف کرده و خواستار اجرایی شدن درخواست شورای دبیران است. در حال حاضر کلیه اعضای شورای اجرایی انجمن علمی ریاضی استعفا نامه مذکور را امضا کرده اند.



  • کلمات کلیدی : ریاضی
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در پنج شنبه 86/8/3 و ساعت 3:46 عصر | نظرات دیگران()

    در پی برخوردهای غیر اخلاقی مسئول آموزش ( آقای بیرامی) با دانشجویان، اینبار آقای بیرامی پا را یک قدم فراتر گذاشته و با اساتید نیز خارج از شان دانشگاه برخورد می نماید که در پی ادامه این برخوردهای نامناسب استاد سعادتی، استاد رشته ریاضی، بخاطر برخورد نامناسب مسئول آموزش تصمیم گرفتند که دروس خود را در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر حذف کنند که خوشبختانه با میانجگری اعضای انجمن علمی ریاضی از تصمیم خود منصرف شدند.

    امید است مسیولان دانشگاهی و استانی تصمیماتی را اتخاذ نمایند تا هویت دانشگاه و دانشجو و نیز اساتید، مورد احترام افرادی که خود را متعهد به رعایت اصول اخلاقی نمی دانند قرار بگیرد.




  • کلمات کلیدی : اخبار
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در یکشنبه 86/7/22 و ساعت 1:42 عصر | نظرات دیگران()

    در پی اجرای مصوبات جلسه مورخه 16/07/86 تاریخ جلسه ویژه شورای دبیران مشخص شد. این جلسه روز چهارشنبه مورخ 25 مهرماه ساعت 10 صبح با حضور اعضای پنجگانه شورای دبیران در اتاق ریاست دانشگاه برگزار خواهد شد. اهم موارد مورد بحث نحوه افزایش همکاری و هماهنگی شورای دبیران با کادر آموزشی خواهد بود. از این رو دانشجویانی که پیشنهادات عملی برای افزایش این ارتباط دارند پیشنهاد خود را در قسمت نظرات همین مطلب وارد کنند و یا بصورت کتبی به دبیران انجمن های علمی خود تحویل دهند.

    امید است با تشکیل این جلسه مشکلات دانشجویان در رابطه با برنامه کلاسی نامناسب، عدم حضور به موقع اساتید، اعلام نشدن لغو کلاس و سایر موارد به نحو مقتضی مرتفع شود.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط رافق مجتهدزاده خیاوی در پنج شنبه 86/7/19 و ساعت 3:10 عصر | نظرات دیگران()

    جلسه طرح مشکلات دانشجویان در تاریخ 16/07/86 با نیم ساعت تاخیر در کلاس شماره هفت دانشگاه برگزار شد. در این جلسه که با حضور دبیران انجمن های علمی و حدود چهل نفر از دانشجویان برگزار شد، اغلب مشکلات دانشجویان مطرح شد که ریاست دانشگاه خانم مهندس محمد زاده در پایان جلسه به تعدادی از  سوالات پاسخ دادند. در طی جلسه رییس دانشگاه از گروهی شدن رشته های مشخص با گرایش های متفاوت خبر داده و اضافه کردند که بنابر بخشنامه جدید مبنی بر اجرای طرح تابان( تجمیع) کلیه گرایشهای رشته های مدیریت، علوم کامپیوتر، علوم تربیتی و ... یکسان مدیریت خواهند شد. وی همچنین از روند اجرایی شدن استخدام هیئت علمی خبر داد و قول داد با استخدام هیئت علمی بسیاری از مشکلات دانشجویان مرتفع خواهد شد.

    در جلسه مذکور خانم مهندس محمدزاده بر تقویت قدرت اجرایی انجمن های علمی و شورای دبیران تاکید کرده و خواستار برگزاری جلسه مشترک شورای دبیران با کادر آموزشی دانشگاه شد.

    جزییات اخبار فردا اعلام خواهد شد.



  • کلمات کلیدی : اخبار
  • نوشته شده توسط انجمن علمی ریاضیات کاربردی در دوشنبه 86/7/16 و ساعت 3:55 عصر | نظرات دیگران()

    قابل توجه دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر:

    بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگین شهر با حضور ریاست محترم دانشگاه خانم مهندس محمدزاده روز دوشنبه شانزدهم مهرماه ساعت 10 صبح در محل دانشگاه به میزبانی شورای دبیران انجمنهای علمی برگزار خواهد شد.

    دانشجویان می توانند جهت مطرح کردن سوالات و مشکلات خود با مسیولین انجمن علمی رشته خود هماهنگ کرده و یا سوال خود را در قسمت نظرات همین مطلب قید کنند. 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط رافق مجتهدزاده خیاوی در یکشنبه 86/7/8 و ساعت 9:25 صبح | نظرات دیگران()

    کنفرانس سالانه‌ی ریاضی ایران AIMC یکی از پدیده‌های بزرگ علمی کشورمان می‌باشد. این کنفرانس متشکل از دانشمندان، اساتید و پژوهشگران در زمینه‌های متنوع ریاضیات می‌باشد که به منظور دیدار و تبادل اندیشه‌های علمی خود و پیشرفت‌های موجود در زمینه‌های ریاضی مورد علاقه‌شان گردهم می‌آیند.

    اولین کنفرانس ریاضی سالانه ایران در سال 1349  در دانشگاه شیراز برگزار گردید. از آن پس به طور مرتب همه ساله در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده است که علی‌رغم دوره جنگ تحمیلی سالهای 1359 تا 1368 هیچ وقفه‌ای در برگزاری کنفرانس به وجود نیامد.

    در دومین کنفرانس سالانه ریاضی که در سال 1350 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید انجمن ریاضی ایران تأسیس گردید. اولین دبیر انجمن ریاضی ایران آقای دکتر مهدی بهزاد انتخاب گردید. از سال 1351 به بعد کنفرانس‌های سالانه ریاضی ایران زیر نظر انجمن ریاضی ایران تشکیل گردید.

    مرور مختصری بر کنفرانس‌های برگزار شده در37 سال گذشته نشان می دهد که ریاضی‌دانان برجسته جهانی و صاحبان جوایز مدالهای فیلدز شرکت داشته‌اند. این یک موفقیت بزرگ است که آن‌را می‌توان مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های دست اندرکاران و برگزار کنندگان کنفرانس‌ها دانست.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط علی محمدی اصل در سه شنبه 86/7/3 و ساعت 3:12 عصر | نظرات دیگران()
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روشهای انتگرالگیری
    تیم تخصصی ریاضی امید
    ریاضیات و عملیات نظامی
    طنز توابع
    تست ریاضی روانشناسانه
    گرایشهای ریاضیات کاربردی و محض
    وضعیت شما در کلاس چطوره؟
    مشاهیر ریاضی
    هرگز نمی توان همه چیز را ثابت کرد
    چرا باید ریاضی بخوانیم؟
    نوار موبیوس
    قوانین مورفی:
    اعجاز قرآن و شگفتی عدد 19
    مطالب مفید وبلاگ اینجاست
    رشته دانشگاهی ریاضی
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    بالا