اردوی زیارتی مشهد - تیم تخصصی ریاضی امید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

اردوی زیارتی سیاحتی مشهد برگزار شد. کاروان اعزامی در قالب دو اتوبوس در تاریخ 2/09/86 راهی مشهد مقدس شدند. از نکات مثبت قابل توجه این اردو عدم حضور خاله، دختر خاله، عمه، عمو و .... کارمندان بود که قاعده اردوهای سالهای گذشته نادیده گرفته شده بود. ضمنا از اهالی خانواده و همسایگان محترم رانندگان محترم تر نیز خبری نبود و دانشجویان توانسته بودند امسال به مشهد مقدس اعزام شوند.( سالهای گذشته کارمندان و خانواده محترم ایشان صندلی ها را پر می کردند). از دیگر نکات مهم دیگر حضور فقط دو کارمند به عنوان سرپرست اردو بود که با اعتماد ریاست دانشگاه به اعضای انجمن های علمی، این افراد اردو را اداره نمودند و برای اولین بار بود که اعضای انجمن های علمی مشمول تخفیف می شدند.
محل سکونت دانشجویان یک هتل با امکانات رفاهی مناسب بود که در پایان سکونت در هتل طی مراسمی شورای دبیران انجمن های علمی از مدیریت هتل آرامش، آقای شجاعی تشکر و قدردانی کرده و لوح تقدیری به ایشان تقدیم نمودند.

تنها اشکال اردو رانندگان اتوبوس ها بودند که به علت عدم هماهنگ با مسئول کاروان ( آقای موسوی) مشکلات عدیده ای را به وجود آورده و باعث از دست رفتن وقت دانشجویان شدند. امید است در سالهای آتی ضمن اینکه رانندگان توسط مسیول کاروان انتخاب شوند از اعمال سلیقه های شخصی و فامیل بازی ممانعت به عمل آمده و برای مثال همچون این اردو، اتوبوس فامیل آقای بیرامی (مسئول آموزش) به کاروان تحمیل نشود. 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط رافق مجتهدزاده خیاوی در جمعه 86/9/9 و ساعت 12:0 صبح | نظرات دیگران()
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    روشهای انتگرالگیری
    تیم تخصصی ریاضی امید
    ریاضیات و عملیات نظامی
    طنز توابع
    تست ریاضی روانشناسانه
    گرایشهای ریاضیات کاربردی و محض
    وضعیت شما در کلاس چطوره؟
    مشاهیر ریاضی
    هرگز نمی توان همه چیز را ثابت کرد
    چرا باید ریاضی بخوانیم؟
    نوار موبیوس
    قوانین مورفی:
    اعجاز قرآن و شگفتی عدد 19
    مطالب مفید وبلاگ اینجاست
    رشته دانشگاهی ریاضی
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    بالا